domingo, 18 de mayo de 2008

Work found quickly with BAC! from England

Hi, I´m Cosima, 23 from England, and have just completed an internship which I found through Caryna and BAC, working for the social development sector of the city Government. I applied with short notice and was very impressed with how quickly I was able to start, and how well this internship matched my requirements. I worked on a microfinance project, a subject that really fascinates me, and felt like i was doing something productive for the country! I practiced my Spanish, especially my formal writing skills, and have
learnt an incredible amount about the country and culture. As I am considering pursuing a career in politics, especially in economic and social development, this was the ideal internship for me. Thanks so much Caryna!


Hola, soy Cosima, tengo 23, de Inglaterra. Recién terminé una pasantía que Caryna y BAC me consiguió, trabajando con el depto de desarollo social, por el Gobierno de la Ciudad. Apliqué con poca antelación y me impresionó mucho como pueda empezar tan rapido, y como la pasantía fue tan apropriada para mi. Trabajaba en un proyecto de microcrédito, una tema en lo que estoy muy interesada, y además, me sentía como si estaba haciendo algo productivo para el pais! Practicaba mi castellano, particularmente a escribir formal, y he aprendido un montón sobre el pais y la cultura acá. Estoy pensando es un profesión en la politica, particularmente en desarollo economico y social, entonces fue la pasantía más ideal para mi. Muchas gracias Caryna!
Cosima Cassel, Londres, cosimacassel@hotmail.com

No hay comentarios: