viernes, 11 de abril de 2008

I Love BAC In Argentina!

Soy Susana Mocini, tengo 23 años, realice con BAC 6 meses de Internship Program en la carrera de Negocios Internacionales, fue una buena experiencia ya que trabajan con mucho nivel y empresas profesionales donde se aprende y se trabaja como un argentino mas, la casa de BAC me encanto y su gente me ayudo mucho a conocer Argentina, recomiendo a todos los que
quieran conocer America del Sur y quieran realizar prácticas profesionales que se comuniquen con BAC sera una buena eleccion.

My name is Susan Mocini and I am 23 years old. I did a 6 month International Business internship program thorough BAC. It was a great experience. They are a top quality company and worked with very profesional businesses where you really learn and work as if you were Argentinian. I loved the BAC house. The people there helped me out when I needed it, and facilitated the process of getting to know Argentina. I recommend to anyone that wants to get to
know South America, and that wants to do an intership, to get in touch with BAC. You won't go wrong, they are a very good choice. Please feel free to contact me with any questions!!
Susan, Michigan, USA smocini@hotmail.com

No hay comentarios: